Wójt Gminy Łubnice
ogłasza nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń
w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej
nieobecności w pracy w Urzędzie Gminy Łubnice
I. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. wynagrodzeń jednostek podległych Gminie Łubnice w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy w Referacie Finansów i Podatków – umowa o pracę na czas określony. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadany stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie wyższe – mile widziane studia podyplomowe lub kursy z zakresu płac;
7) umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Excel i urządzeń biurowych.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów: – ustawy Kodeks Pracy, – ustawy o finansach publicznych, – ustawy o samorządzie gminnym, – ustawy o pracownikach samorządowych, – ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
2. Prawo jazdy kat. B;
3. Cechy osobowości: samodzielność myślenia i działania, wysoka kultura osobista, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rzetelność, systematyczność i staranność.
4. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
Zakres zadań na tym stanowisku obejmował będzie obsługę płac pracowników jednostek podległych Gminie Łubnice, w szczególności obejmującej:
1. Obliczanie wynagrodzeń wynikających z zawartych umów o pracę oraz innych świadczeń pieniężnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS.
2. Przygotowywanie i wypłacanie świadczeń pieniężnych wynikających z umów cywilnoprawnych oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
3. Obliczanie, prowadzenie bieżącej dokumentacji oraz terminowe rozliczenia dotyczące podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej.
4. Wystawianie dokumentacji płacowej w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłków i innych świadczeń.
5. Rozliczanie zasiłków z ubezpieczeń społecznych i innych przerw w wykonywaniu pracy.
6. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych.
7. Przygotowanie dokumentów księgowych, w tym list płac, dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń.
8. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz korespondencja z urzędami Komorników Sądowych, ZUS oraz innymi podmiotami.
9. Realizacja sprawozdawczości wynikającej z zakresu wykonywanych czynności na zajmowanym stanowisku.
10. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń oraz regulaminów w zakresie czynności prowadzonych na zajmowanym stanowisku.
11. Współpraca ze Skarbnikiem gminy przy tworzeniu i wykonywaniu corocznego budżetu gminy.
12. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na swoim stanowisku.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub Kierownika Referatu Finansów i Podatków.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Stanowisko pracy usytuowane w budynku Urzędu Gminy Łubnice – ul. gen. Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice, I piętro – budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
2) Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku ds. wynagrodzeń w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy – 1 etat w godzinach pracy urzędu.
3) Praca biurowa (siedząca) przy komputerze.
4) Wynagrodzenie wynikające z osobistego zaszeregowania wg regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Łubnice.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łubnice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lipiec 2025 roku wynosił poniżej 6%.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje;
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń);
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
7) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
12) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: „za zgodność z oryginałem oraz podpis i data”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy” w nieprzekraczalnym terminie do 22 sierpnia 2025 roku do godz. 12.00:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łubnice – sekretariat (I piętro); lub
2) pocztą na adres: Urząd Gminy Łubnice ul. Gen. Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice; lub
3) dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną pod warunkiem, że aplikacja opatrzona jest bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Poprzez terminowe złożenie oferty należy rozumieć datę faktycznego wpływu aplikacji do siedziby Urzędu Gminy Łubnice, a nie datę stempla pocztowego lub nadania przesyłki kurierskiej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.lubnice.akcessnet.net/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łubnice.
Nabór na stanowisko zostanie przeprowadzony na zasadach określonych przez przepisy prawa dla wolnych stanowisk urzędniczych.
Łubnice, dnia 08.08.2025 r.
Wójt Gminy Łubnice
/-/ Tomasz Pawlik
